FANDOM

Edit

Jasper
[1]
Charakterystyka
Rasa               Klejnot
Płeć

Bezpłciowy

Płeć Zaimkowa

Ona/On

Cechy
Klejnot

Jaspis

Stan Prywatny
Status

Uwięziony (w Fuzji)

Multimedia
Pierwsze Wystąpienie

The Return

Aktor Podkładający Głos

Kimberly Brooks

Jasper to klejnot z Homeworld i główny antagonista z debiutanckiego odcinka The Return i Jail Break. Obecnie utknął na dnie oceanu w fuzji z Lapis jako Malachite

WyglądEdytuj

Jasper ma jasną skórę z ciemniejszymi oznaczeniami. Ma długie włosy podobne do Amethyst. Jej klejnot znajduje się na nosie. Ma także wielkie mięśnie i jest zdecydowanie najwytrzymalsza i najtrwalsza niż inne klejnoty. Ma na sobie czerwone naszycie i czarne, które razem tworzą żółty diament. Ma brązowe legginsy i czerwone buty z brązowymi końcówkami.

CechyEdytuj

Jasper jest bardzo bezwzględny i arogancki, a także uparty i jest agresywnym wojownikiem. Jasper jest bardzo wiarygodny i militarystyczny; ma coś co bezpośrednio wpływa na jej podwładnych, Peridot i Lapis. Nie płaci im ani troche uwagi, nie słucha ich ostrzeżeń lub wątpliwości i nie zawaha się jeśli się skarżą lub jeśli nie są po jej stronie. Gardzi aktem Fuzji i mówi, że fuzja to tania taktyka, aby słabe klejnoty były silniejsze.

Jej stosunek do tych co potrafią dobrze walczyć bez fuzji jest bardziej pozytywny i pełen szacunku w jednym. Kiedy po raz pierwszy pojawił się na Ziemi zobaczyła,że Perła,Granat i Amethyst są tak słabi postanowił nie tracić na nich czasu. Jednak była rozczarowana kiedy zobaczyła, że Rose Quartz nie ma i oddała fizyczną formę chłopcu.

Po porażce z kryształowymi klejnotami Jasper nie mógł już tego znieść i Lapis Lazuri nie miała wyjścia i musiała po przez fuzje stworzyć Malachite

ZdolnościEdytuj

Podobnie jak wszystkie klejnoty Jasper może wytworzyć broń i wejść do klejnotu na zregenerowanie. Posiada wielką siłe fizyczną i jest bardziej imponująca niż inne klejnoty.

Unikalne UmiejętnościEdytuj

  • Broń zaawansowana - Kask

Przez zbieranie pragnienia do bitwy Jasper może wytworzyć Kryształowy Kask

Więcej z Fandomu

Losowa wiki